06-02-2024
|
Vacature
Accountmanager Noord-Oost Nederland
Wat ga je doen?
Als Accountmanager zitten jouw dagen vol afwisseling. Een afspraak met de voltallige directie, een bezoek op locatie bij een technische dienst of een bespreking met een projectleider, je praat met veel mensen. Als partner voor onze klanten in jouw rayon stap je in de ochtend in de auto om hen oplossingen te bieden. Inspelend op de behoeftes van de klant, verwachten wij dat jij onze premium kenmerken weet te vertalen naar voor de klant unieke voordelen. Bij ons draait het om het geven van professioneel advies en meedenken in innovatieve oplossingen.
Om een betrouwbare partner te zijn voor onze klanten kun je snel schakelen tussen een netwerk aan contactpersonen en je collega’s van de Inside Sales, Technisch Specialisten en de Binnendienst, die de opdrachten en offertes uitwerken.
Wat wij van jou verwachten:
Alle randvoorwaarden en ondersteunde faciliteiten zijn uitstekend geregeld. Wij verwachten dat jij deze optimaal benut en hiermee je klantenportfolio verder ontwikkelt. Je bent voor ons de ideale kandidaat als je over de volgende kwaliteiten bezit:
- Je behoudt overzicht tussen de afwisselende werkzaamheden en trajecten;
- Je bent verantwoordelijk voor de invulling van je eigen agenda;
- Je rapporteert aan de Salesmanager, maar deze geeft jou de vrijheid en het vertrouwen wat weer veel verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid met zich mee brengt;
- Je bent omzetverantwoordelijk, binnen jouw rayon, voor de divisies Filtratie, Luchtverdeling, Solids Handling en Reconditionering met een jaarlijks verkoopplan als uitgangspunt.
Functie –eisen
- Je hebt commerciële vaardigheden met bij voorkeur technische inzicht;
- Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie en hebt daardoor verschillende klantgroepen leren kennen;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een competitieve instelling;
- Je werkt graag zelfstandig, maar wel als onderdeel van het salesteam;
- Woonachtig in regio Noord-Oost Nederland.
Wat kunnen wij je bieden?
Wij bieden jou een veelzijdige baan met veel verantwoordelijkheid binnen een innoverend en groeiend bedrijf. Vlint heeft grote ambities om uit te breiden en het processen te verbeteren. Daarnaast leggen wij focus op de ontwikkeling van eigen medewerkers en de werkomgeving. Vlint kenmerkt zich als een open en een no-nonsens organisatie. Daarbij kunnen we jou het volgende bieden:
- Uiteraard een laptop, telefoon en auto van de zaak zodat je je werk kan uitvoeren;
- Onkostenvergoeding voor o.a. internetkosten thuis en koffie onderweg;
- Een vast contract bij goed functioneren;
- Resultaat afhankelijke bonus bovenop je basissalaris;
- Zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheden, je deelt zelf je uren in en werkt veel vanuit huis en de auto;
- Uitstekende pensioenregeling om te sparen voor jouw oude dag;
- Genoeg tijd voor leuke dingen en vakanties met 26 vrije dagen;
- Voldoende interne en externe training om jezelf verder te ontwikkelen.
De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Meer weten?
Voor vragen over de inhoud van de functie kan je contact op nemen met Lisa van Troost (personeelszaken) via 088-8877180.
Makkelijk solliciteren
Heb je interesse in één van onze vacatures? Solliciteren gaat heel eenvoudig. Nadat jij jouw cv gemaild hebt, nemen wij telefonisch contact met je op. Vervolgens leren wij je graag kennen aan de hand van twee gesprekken. Zijn wij een match? Dan heten we je graag welkom in het team van Vlint! Dus, laten we kennismaken! Maak gebruik van ons digitale sollicitatieformulier of mail je motivatiebrief en CV naar personeelszaken@vlint.eu.
Solliciteer hier